Meriioo Kızlar sigortamız yokken devlet hastanesinde doğum yapınca ücret ödeniyor mu? Şöyle ben doğum iznindeyim, eşim de işsiz o yüzden sigortam yok
umaydurununannesi Meriioo muanelerde analık hakkı. Var ama sızın sıgortanız yenı kesıldıyse 6 ay saglıkdn yararlanabılıyosunuz sıgortasız dogumda 15 bın odeyende var 50 bın odeyen de var dedı adam bana esım bagkurluydu sgkya gectı bır ay dolmadn da saglıkdan yararlanılmıyo 14 subatı beklerse ucretsız olucam beklemezse para yatırcam
tugcesakzci Meriioo analık hakkı var muayeneye de doğuma da ücret ödemezsiniz hastanede diye biliyorum ben ama gittiğiniz hastane ile görüşün bi
MasalAlparslanMom Meriioo dogum iznindeyim Dediginiz kismi anlamadim. Calisamaz raporu alip izne ayrildiniz doğrumu . Bu sartlarda sigortasiz olmazsiniz ama anlayamadim gercekten soruyu
Meriioo ElifKarata öyle mi, geçen gün kontrole gittim de sgk dan mesaj geldi adınıza ödeme yapılmıştır falan diye. Acaba doğumda nasıl oluyor aklıma takıldı
ElifKarata Meriioo benm de eşim Bi firmayla çalışıyordu sonra bırakınca biz otomatik geçmiştik yesil karta ama sgk ya gidip sorduk sizde Bi sorun gecmediyse yesilkarta geçin sigortaniz başlayana kadar
Meriioo umaydurununannesi ya ben 32. Haftamda çalışamaz aldım, izne çıktım. Eşim çalışmıyor. Rapordan sonra muayenede o mesaj gelince sigortasız kaldığımı anladım 😂 şimdiii ben doğumda sigortasız olarak ücret ödeyecek miyim 😂
Meriioo MasalAlparslanMom evet çalışamaz aldım analık izni. Rapordan sonra kontrolde o mesaj geldi, sigorta yatırılmıyor dedi iş verenim
MasalAlparslanMom Meriioo @tugcesakzci ben tam anlamadim😇dogum iznindeyken sigorta primi tamam odenmez ama raporluyuz sonuçta neden sigortasiz sayilsin doguma ucret odesin . Ben mi yanlis anliyorum olayi bi çöz 😈
sevalciftci Deletedmom_7156 eşimin sigortası varr benim çalışıyor ben ev hanımıyım ücret ödemem dime devlette hazirana gelcek doğumum
Fbusrak Meriioo ben hala çalışıyorum o mesaj hep geliyo Doğum iznine ayrıldığınızda doğumdan önce 8 doğumdan sonra 8 hafta ücretli izniniz var bu süreçte de sigortanız devam ediyor
Boncukk123 Meriioo analık hakkı diye birsey varmış canım ama ücret çıkar mı bilemiyorum sormanız lazım onu
Meriioo MasalAlparslanMom eşiniz sigortalıysa ona geçiyorsunuz normalde benim eşim sigortalı olmadığı için sigortasızım şu an 🥲
tugcesakzci MasalAlparslanMom kız ben okumamışım ki o kısmını 😂😂 doğum izninde sigortalılık devam eder aksi takdirde doğum parası alamaz zaten