Yeni doğum yaptım. Sütüm fazla gelmiyor bu yüzden mamaya başladım. Sanırım bu yüzden biberona alıştı ve memedeyken ağlıyor. Bu durum aşırı üzüyor beni. İnstagramda sürekli emzirme danışmanları karşıma çıkıyor ve memnuniyet mesajlarını paylaşıyor kurs danışmanlık alanlar. Danışmanlıkta ne gibi şeyler söylüyorlar, nasıl bir yol haritası çiziyorlar? Aranızda kurs alan var mı ve işe yarıyor mu bilgilendirirseniz çok sevinirim