Ay kızlar ben bugün kendimi çok kötü hissediyorum ya sabah uyandığımda beri bir depresyon halindeyim ağlamak istiyorum hiçbir iş yapasım yoktu bugün ama kafamı dağıtmak için kalktım evi temizledim poğaça felan yaptım ama o kadar dermansızım ki sürekli karnım taş gibi oluyor geri yumuşuyor çok canım yanıyor bilmiyorum psikolojim bozuldu galiba doğurmak istiyorum artık🥺🥺 Benimle aynı durumda olan var mı😢