Sblbrt Kendi doktorum kız dediğini unutup bu ay ki kontrolümde erkek dedi sonra ben hatırlatınca iyice bakıp kordonmuş dedi ne yapıcam bilemedim hazırlıkta yaptım hep 🤦♀️