16Busra41 Halile1 benim geçen hafta çok sancim oldu dedim kesin kanala iniyor kontrole gittim ama maalesef rahim büyüdüğü için ağrım olmus
Rg5 Halile1 Benim dün bi anda başladı vajinada ağrı bazen de bıçak saplanıyor gibi oluyordu ve hareket etmek zor oluyor bir kaç saniyeliğine. Bugün de doktor randevum vardı bebek kanala inmiş o yüzden de başı çok aşağıda ağrıların da bu yüzden dedi
BurcuOnur 35.haftanın sonunda kanala girdi bizimki oturamıyodum aynı pozisyonda doktor 38.haftada sancıyla gelirsin dedi benim sancılar 35 ten beri yokluyor şuan 38 bitiyor ağrılardan sancılardan ölüyorum ama gelmiyor hala . Gelsin diye dua ediyorum