gokcetugumm kizimda vardı, çocuk cerraha gidin, genelde büyüdükçe geçiyor kızımın öyle oldu siz müdahale etmeyin bazıları üstüne demir para koyuyomus doktor sakın yapmayın dedi. Büyüyene kadar belli aralıklarla kontrole cagiracaklar sizi bebeğe zarar veren ya da canını acıtan bişey değil en azından kızımın öyleydi inşallah sizde de ciddi bişey yoktur geçmiş olsun