Melekdrmzn 2 gündür adet olucakmısım ağrılarım oluyor uzandığım halde tuvaletim geliyor gibi gidiyorum bazen yapıyorum bazen yapamıyorum 38+1 bugün Normal mi kızlar 😔
063806 Melekdrmzn ben 28.haftadan beri ara ara öyle oluyordu doktor nst ye soktu,normal değil bu sancı dedi canım.Bi git istersen haftanda gelmiş
H1tce2 Melekdrmzn doğum sancısı adet sancısindan daha ağır oluyor ama bazılarının da hiç sancısı olmuyor artık günleriniz gelmiş imkan varsa görünmekte fayda var çünkü burda hepimizin farklı tecrübeleri var farklı duyumları var
Fatmaokan Melekdrmzn bende de oluyordu 2 gündür bugün doktor kontrolünde rahim ağzı yumuşamış 2 cm açılma olduğunu öğrendim sadece toplanıyordu sık sık ve adet sancısı gibi tuhaf bir sancı vardı erken gelecek dedi doktor şuan 35 haftalık 1 hafta daha beklemesi gerekmiş ins bekler
Melekdrmzn 063806 sıklasmadıgı için ağrı evham yapmak istemiyorum Dakika tutsun diyorlar ya o yüzden kararsız kaldım
Melekdrmzn Yazmelegi_ cuma günü gitmiştim kontrolüm vardır nst sancın var demişti hatta şaşırmıştı bu sancıyla 2 3 cm açılman olması lazım demişti çatı muayenesi yaptı müsait çatın açılman yok dedi suyun sancın gelirse gelirsin dedi gelmezse cuma günü görüşürüz demişti
Melekdrmzn Yazmelegi_ nst çıkmıştı geçen hissediyormusun doktor dedi hafif dedim Beni durduramayacak kadar değil dedim şaşırdı
Melekdrmzn H1tce2 nst sancılarım yüksek çıkmasına rağmen yoğun şekilde hissetmedim geçen gittiğim de aynı şey olabilir mi acaba
H1tce2 Melekdrmzn olabilir ama sanırım sanciyi pek hissetmeyenlerdensin canım yine de ihmal etmemeye çalis Rabbim kimseyi darda koymasın sizleride inşallah kolaylıkla geçirsin doğumunu
Melekdrmzn Fatmaokan inşallah zamanında gelir sizin biraz daha var bekler inşallah sağlıkla gelir bebiş