esolinaaaaa <img src=“https://mutluresim.com/images/2024/01/22/ncq6Ir.jpg” alt=“ncq6Ir.jpg” border=“0”> Arkadaşlar sanki silik çizgi var hamile miyim acaba?
Vaveylaa_2727 hilal3594 var sanki canım ama kan vermeden emin olamazsın önce kan ver varsada çok yenı daha çok küçük umarım herşey gönlünce olur 🤲🏻
Ilaydademirci3543 esolinaaaaa var sanki bi kan vermen gerek daha yeni döllenme olduysa o yüzden çok fazla silik çıkması normal
Seda_aydogdu Kızlar adet olmama 4 gün var bugün kahverengi lekelenmem oldu ama test yaptım negatif çıktı 😔 adet mi oluyorum ama 4 gün önceden kahve rengi lekelenme normal mi sol kasığımda da hafif ağrı var şu an
esolinaaaaa Seda_aydogdu canım bende test yapmıştım geçen hafta negatif çıktı bugün yaptım böyle silik çıktı
Hiratuba esolinaaaaa çok güzel zamanlama🥰 benim de kızım üç buçuk yaşında,yeni düşünmeye başladık tekrar döndüm bu uygulamaya 😀
esolinaaaaa Hiratuba bende şuan en iyi vakit diye düşündüm ondan önce düşünmedim rabbim hakkında hayırlısını versin canım
Hiratuba esolinaaaaa Amin hepimiz için hayırlısı olsun hayırlı zamanda sağlıklı hayırlı evlatlar olsun inşallah