Arkadaşın çok ayıp etmiş bir kere yaptıgı çok yanlış.. Çocuk konusuna gelince de nasip ben 3 yıldır bekliyorum ugraşıyorum agustos ayından beri tüp bebek tedavisi görüyorum mesela bende çok üzülürdüm o bu şu hamile olunca benden sonra evlenen herkes hamile kaldı dogurdu hala da öyle. Ama yapacak bir şey yok rabbimin imtihanı. Yedigim igneler, çektiğim acılar da benim imtihanım ben üzülmüyorum artık vardır rabbimin bir bildigi.. Kolay şeyler yaşamamışsın evet ama sabret dua et vardır zamanı…