Laren_lar İlk haftalarda yapılan vajinal ultrason sonrası kanama/lekelenme gördünüz mü ? Bir sakıncası oluyor mu ?Düşük gibi durumları bebeği olumsuz etkileyen bir durumla karşılaştınız mı ?
Myrtle Laren_lar 6. Haftadan 13e kadar ters rahimden dolayi hep oyle muayene oldum. Doktor degistirdim yine oyle muayene oldum. 21de cinsiyeti gormek icin tekrar oldum. Bende hic bir zarari yan etkisi olmadi. Baska insanlari bilemiyorum 🤔
Laren_lar Pamuk yani 5 haftalıkken bile yaptınız küçük olmasına rağmen sorun yoktu, bazı kişiler böyle konuşunca biraz ya olursa çekiniyordum
Pamuk Laren_lar Kilolu olduğum için görünmüyor benim erkenden.5. Haftadan beri nerdeyse her hafta alttan muayene oluyorum riskli gebeyim serklajliyim o halde bisey olmadı.