Pamuk _Daydreamer_89 Yüksek riskli gebeyim.Perinatoloji ve dahiliye takipliyim.Seker var insülin kullanıyorum.Her zaman doktorlarimin uyarıları aclik;95 tokluk;140.
Asilmom50 Pamuk papino meyvesini yedin mi canım kan şekerini düşürüyor benim de gebelik şekerim var papino yiyorum günlük