8+4 hamileyim ama hiç bir belirtim yok bu beni çok korkutuyor progestan fitil kullanıyorum düşük tehlikem var diye çevremdeki tanıdıklarının çoğunda bulantı baş dönmesi vs belirtileri var bende tık yok hatta bıraksalar koşu yarışlarına katılırım benim gibi olan var mıdır ? Normal mi acaba