Kızlar 82 gün önce spinal sezeryanla doğum yaptım forumda okuyorum doğum yapacak arkadaşların endişeleri oluyor kendi deneyimlerimle sezeryanı anlatmak istiyorum.
1.= Sezeryan öncelikle bir ameliyattır ve bu sebeple ağrısınız acısınız olacaktır aka korkmayın sürekli ağrı kesici vuruyorlar.
2.= Spinal iğne kesinlikle küçük can yakmıyor damardan aldırdığınız kan kadar acıyor.
3.= Doğum esnasında kesinlikle ağrı acı yok anca bastırmaları çekiştirmeleri hissediyorsunuz.
4.= Doğumdan sonra gaz çıkartmak önemli o yüzden bol bol yürüyüş yapmak lazım hoş ben büyük abdestimi yapamadım 2. gece hastaneyi ayağa kaldırdım sancıdan lağmanla iş çözüldü.
- İlk yürümeden korkmayın lütfen karşıya dimdik bakınca hiç başınız dönmüyor zaten ağrı kesicinin etkisi oluyor çok ağrınız olmaz.
6.= Karnıma bastırdılar ilk yürümeye geldiklerinde evet ama bunu yapmak zorundalar kabul ediyorum can yakıcı ve korkutucuydu hemşirenin rahmimi bulması gerekiyormuş.
Hepinize sağlıklı hayırlı doğumlar kızlar sormak istediğiniz varsa yanıtlarım🌸