Dilaradefe28 Kizlar adetime 10 gün var sizce gebelik varmi ? Hemen cikti 5dk icinde https://linksharing.samsungcloud.com/izVqGAPYS5nl
Pofidik123_ Dilaradefe28 bende adetime 10 gün falan kalmıştı öylesine bi test yaptım bişey çıkmadı sonra adet zamanım geldi olmadım 3gün geçti test yaptım şu an 14 haftalığız
edaozkyyy Dilaradefe28 Yalancı pozitif çok çıkartıyor o sen en iyisi adetine 5-6 gün kala erken gebelik testi al yap canım
Patito__ Dilaradefe28 adete on gun kala pozitifi dogru cikardiysa helal bu teste. Ne zaman yumrtlama olduda beta yukseldide teste geçti. İlginc bir olay bu gebelk isleri
12345tugba Patito__ aynen çok ilginç aynı şey bende de oldu adetim 1 gün geçti geçmedi test yaptırdıktan sonra hastaneye kan vermeye gittim beta 156 çıktı 🥹
Dilaradefe28 Patito__ ayrica yumurtlama biteli baya oldu adetimin ustunden10gunden fazla gecti uygulamaya gore de bitti yumurtlama adet gunumu bekliyorum
Patito__ 12345tugba ben iki gebeliimde iki gun once 3. Gebeliimde adrt gecikmemin 5. Gunu 50 ile ohrendm hamilrlgmk Yani adete on gul kala cikmaz. Ciksa bile son adetten hemen once kalinmis üzerine gormus olmak lazm bnm aklmca
Patito__ Dilaradefe28 yumurtlama uzerinden on gun geçtiyse cikar testte, adetten sonra hemen pik gordunuz ozmn