Hilalaktscbk Nurrr0006 Bir yerden sonra gülüyoruz artık halimize 🥲 olsun canım sağlık bu ayıbı olmaz sağlığın 🫶🏻
Nurrr0006 Hilalaktscbk öyle valla normal yolla çocuk sahibi olanlar bulunmaz bi nimet yaşıyorlar haberleri yok. Hele bi de düşündüğüm ay hamile kalıyorum diyenlere laf söylememek için kendimi zor tutuyorum
Hilalaktscbk Nurrr0006 Ay ben 5 ay bitti artık doktorun verdiği süre bitti tedavi araştırırız derken hamile kalmışım düşünür düşünmez hamile kalan uzaylıdır.
bbaby44 asel_asl ay ne bilim sonuçta eşimden sonra ilk olucak erkek gören doktor ahahhaha birde ben özele takipliyim acaba eşleri bu tarz muaynede yaninda kalmasina izin veriyorlar mi
Sadeceanne2 bbaby44 bence kalmasın 😄😄😄😄😄😄🤭🤭🤭 Bırakmazda doktor Kasma inan onlar Senin ismini bile hatırlamıyor poliklinikten çıktıktan sonra
asel_asl bbaby44 ben özelde olmadığım halde eşim 1 kere geldi muayenede.. zaten üstün örtülü olduğu için bence sıkıntı olmaz alırlar eşini yanına . Kasma canım çok da zor bişey değil
Esrackc bbaby44 ay her gün kaç kişininkini görüyor canım ne utanacam canımın derdine düşmüşüm zaten 😂😂😂
BurcuOnur Hilalaktscbk gerçektende öyle şuan tek istediğim sancılarımın devamının gelmesi ve doğuma gitmek gerisi umrumda değil 😂
Hilalaktscbk BurcuOnur Olur anam olur yavrum sıkma canını olur. Bir avazda inşaallah hayırlısıyla gelsin sağlıkla 🫠🫶🏻🫶🏻
Ugurhilal Hilalaktscbk bende bilmiyorum ama hiç etmedi doktorum ilkinde Buda sezaryen olacak bakmaz ki
Hilalaktscbk Ugurhilal He desene baştan sezeryan diyorum diye yani onu da bir bakalım demiyorlar demek ki öyle olunca öğrenmiş olduk 🤭