Nurhan_Ergn Merhaba hamisler. 2. Gebeliğim ve bugün suyum geliyo diye Dr gittim 39+3 gunluguz çatı muayenesi oldum normal doğum olacak inşallah ama her hangi bir şekilde doğum belirtisi açılma hicbirsey yok ne yapmam lazim