Şükür rabbime son 3 gün kaldı bal kızıma kavuşmama☺️38+0 olduk 3 kg olmuşuz 2 hafta geriliğimiz devam ediyor.Çok korkmuştum kilo almaz diye ama alıyor bir şekilde o yüzden geriliği vs olanlar korkmasın hiç iyi kötü alıyorlar kilo🥹Suyumuz azalmaya başlamış doktor doğuma yakın normal dedi.Plesenta yaşlanmamış vardı 36.cı haftada çok ilerlememiş aynı düzeyde devam ediyor.Umarım perşembeden sonra pozitif bir hikaye yazmak kısmet olur☺️