Diloshhh24 ben 12+5 te ikili tarama da doktorum tahminde bulundu özele gidiyorum kız bebek %70 %80 dedi. Merak edip 15. Haftada devlete gittim cinsiyet için erkek dedi. Neyse yine emin olamadım ozeldeki doktorum sabit doktorum olduğu için 17+3 te dortlu tarama için gittim %100 kiz dedi netleşti. 😂😂 yani çok emin olamıyor insan 23 de detaylı yaptırdım o zaman bile yine sordum 😂😂