Arkadaşlar daha ilk gebeliğim burda okuyom kalbi duranlar olsun şey olsun çok zor durum Allahım kimseye bu acıyı yaşatmasın 14 haftalığım ikili tarama testinde fln iyi çıktı 2 hafta sonra kontrolüm var ama dayanamıyorum ya bişi oldu mu olmadı mı iyi mii diye bide içimde hissetmiyorum ki hiç yok gibi sizce normal mii?