Cerenglr Ben sizin gibi dusunuyorum.Ben fetal dna yaptirdim çok sükkur temiz çikti ama eger kotu sonuç çiksaydi son care amniyosentez yaparim demistim ama cevrem zaten aldirmiçan ki yapma vs demislerdi aslinda aldirmak ile alakasi yoktu ilk zor kabulenirdim ama oldugu gibi severdim Allah’in bana bir imtihani diyip geçerdim ama sadece eger cocugumun bir sorunu olsa ben hazirlikli olmam lazim herseyi onceden dusunup planlamam lazim hem cocugum için hem kendim için 🙏🏻