06ozgekpn_ Arkadaşlar bugün doktora gittim ve bebeğimin iki hafta önden gittiğini riskli gebelik olabileceğini söyledi 25+6 haftalık 1 hafta 10 gün önden gidiyomus lütfen aynı durumu yaşayan varsa herhangi bir sıkıntı olur mu yazabilir mi
Selinmoon 06ozgekpn_ benim kuzenime de aynısını söylediler tam tersi bebek kilolu olduğu için önden gidiyormuş o kadar test falan yaptı hepsi negatif çıktı çok şükür 🙏
tatlibebegim_ 06ozgekpn_ bende 24 haftalıkken gittiğimde bebeğim 26 haftayla uyumlu çıktı suyumda fazlaymış bebek iri dedi şekerden şüphelend şeker yüklemesi yaptırdım gebelik şekerm çıktı diyetisyene yönlerdi ama daha gitmedim şekeri azalttım
asell13 06ozgekpn_ her bebek stabil 3 kilo doğacak değil bazıları biraz tombik olur 🥰 oğlumda hep 2 hafta önde ilerlerdi 3750 doğdu kızım öyle değil o kadar dikkat ediyorum şükür haftasını yakalıyoruz 22+5 haftalığım bende
Polatalemdar 06ozgekpn_ benimde bebeğim iki hafta önde 30 haftalığım ama ultrasona göre 32 haftalık şekerim olduğu için. Ama doktorum illa şekere bağlama bazı gebeliklerde ırsi dedi üzülme lütfen. Başka bir doktora da gorunmeni tavsiye ederim
ruveyda123 Şekerinizin olması yüksek ihtimal mutlaka şeker yüklemesi yaptırın varsa diyet yaparsınız düzelir Allahın izniyle
06ozgekpn_ @"Polatalemdar"Özelede gittim devletteki doktor riskli gebeliğe yönlendirebilirim dedi ozeldeki anormal bir durum görünmüyor ama suyun fazla önden gidiyor evet dedi korkma dedi diyetisyene gidersin dedi
Gul_se77 Benim bebiste 3 hafta önden gidiyor ama suyum yeterli gebelik şekeri yaptirdim şeker çıkmadı doktor genetik dedi yani öyle riskli falan demedi tabi şeker varsa risk olur şeker testi yaptırın belki sizinde genetiktir