emirtimr1 Ya sizde de oldu mu görme bozukluğu yaşıyorum bazen. hatta akşamları dışarda daha çok olıyor. göz kuruluğu da var🥲. geçen sene mart ayında gözlerimi çizdirmiştim göz kuruluğum hamilelikte sonra aşırı arttı🥲 normal mi acaba
3438FG emirtimr1 Bende de aynı durum var. Normalde gözlerimde hiçbir sorun yok. Ama bazen bulanık görüyorum. Bu durumu doktoruma sordum ve hamilelikte gayet normal dedi bana
mervemurat16 emirtimr1 gebelikte dönem dönem göz bozukluğu olabiliyor normal bir durum.Akşamları ışıkta hassaslaşma veya bulanık görme olabiliyor
Newmommyy emirtimr1 ayy bende de var tansiyonumu falan ölçüyorum normal çıkıyor gebelikte normal galiba:) bebiş bizden baya bir besleniyor anlaşılan 😅
emirtimr1 Newmommyy ya benim tansiyonum 8-5 hep ama normalmiş birkaç kişi daha söylemiş teşekkür ederim 🌸💜