Çok öksürüyorum takipli doktoruma yazdım ne ilac kullanabilirim diye oda önce göğüs hastalıklarına muayene ol verdiği ilaçları bana göster dedi. Crp yüksek çıktı 20 , antibiyotik yazdı. Kadin doğum doktorumda kullanabilirsin dedi. Hiç kullanmak istemezdim ama enfeksiyon olunca mecbur kaldım 😢 cefdifix ilaç ismi bunu kullanan oldu mu aranızda hamilelikte