Assk normal doğuma karşı genelde arkadaşım doğum yaptı 1 hafta önce sezeryan 20 bin normal 19 bin diyorlar şimdi bir doktor gelmiş dilek hoca gidiyor yerine Cemile diye bir doktor gelmiş kadin normal doğum odaklıymış ebeleri falan nasıl bilmiyorum ama iki gün o hastaneye gittiğimde bütün hemşireler bebek hemşireleri temizlik hizmet çok çok iyi gözü kapalı gidersin ama ebe kısmından hiç bir fikrim yok şu an muayene 1015 oldu bende gidiyordum çok pahalı oldu bıraktım nst 340 olması lazımdı böyle