Merhaba kızlar e bebekten ürün satın aldım bir ürünüm eksık cıktı ve e bebegi aradım
- 2 kez arayıp kargoyu tekrar yolluyoruz dediler yollamadılar
- urun bizden cıktı bızı ilgilendirmiyor demek için aradılar
-3 kez kargocu calmıstır dedıler
- sız yalan soyluyorsunuz bızım kamera kaydımızda bızım koydugumuz gorunuyor dedıler
- paramı geri yatırın yada ürünü yollayın dedım malesef sıze yardımcı olmak için bir ay süreli kupon verelim dedıler benim paramı sureli kupona cevırmeye calısıyorlar
**** e bebekten ürün geldıgınde kolinizi video kaydıyla acın lütfen ve ürünleri sayın