kahvesever__ merhaba benim ikinci gebeligim normal doğum yaptım ilk doğumumu prenses doğum değildi. Bunu prenses doğum düşünüyorum. Kibar kibar doğurmak istiyorum 🤣yan etkisi var mı yapılırken epidural çok acıyor mu doğum süreci uzuyor mu sonrasında bel ağrısı oluyor mu gerçekten hiç sancı hissetmiyor muyuz