Martın başında Allah nasip ederse 2. Bebeğim geliyor , ilki spinal sezaryen olmuştum ama ama alerji oldum doğumda yani ilaç alerji yaptı bunda mecburi genel anestezi alıcam . Süreç nasıl işliyor , hemen emzire biliyor muyuz , süt hemen geliyor mu ? Kafamda deli sorular bi yardım edin 🫠