yazarelif Pazartesi günü dondurulmuş embriyo transferi oldum bugün 7.günüm her seferınde idrarntestinde tek çizgi çıkıyor böyle olup sonraki günler pozitif görenler varmı aranızda😥
Kvser yazarelif kaçıncı gün embriyosu sizinki ? Onunda farkı oluyor çıkmamasında canım . Ona göre yorum yapayım
gata yazarelif garanti olması açısından kan tahlili vermenizi öneririm. Ben 7. Gün kan verdiğimde çıkmıştı. İdrar tahlili hiç yapmadım. İnşallah pozitiftir
Cosmos- yazarelif canım bu uygulamada kimleri kimleri gördük 10 gün test yapıp idrarda çıkmayan çok insan oldu geç tutunma olduğunda çıkmıyor idrarda kana ancak karışıyor 10. Gün o yüzden asla modunu düşürüp kimseyi dinleme
yazarelif Kvser kaçıncı gün embriyosu oldugunu hiç blmiyorum bugün hastaneyi aradım yarın söylıcekler
Kvser yazarelif nasıl söylemezler kaçıncı gün embriyosu transfer olduğunu çok saçma canım . Yarın bir öğren inşallah tutmuştur
Ddyygg Asla ve asla morelinizi bozmayın evde test yapmayın doktorunuzun dediği tarihte kan verin. Geç döllenme olabilir sonuçta
Kvser yazarelif 3. Gün embriyosu 12. Günde çıkıyor testte canım . 4. Gün embriyosunu bilmiyorum erken yapma çıkmayabilir inşallah tutunmuştur 🙏🏻