Kızlar bebenizin doyduğunu nasıl anlıyorsunuz ?
Normalde ilk doğduğunda bir saatte bir emziriyordum gün içinde yarım saate yakın.
Şimdi 6. Günümüz 2 saatte bire düştü saatler 2 saatte bir emiyo bazen bir saat bir buçuk saat emiyo haliyle 2 saat sonra da uyandırsam acıkmıyor galiba emmiyo
Uyandırıyorum bön bön etrafa bakıyor ama emmiyor acıkmamış mı oluyor ?