Sekine24
Ben ben ben :) özellikle ikinci trimesterde çok kilo aldım. Her ay kontrole gittiğimde 4 kg falan almış oluyodumm
İlk zamanlar tatlı falan hiç yememiştim. Nefret ediyordum hiç istemiyodu canım
Şu an 36.haftadayım ve normalde 62 idim şu an 79 um.:(
Üstelik her gün düzenli yürüyüş de yaptım. Ara sıra pilates falan.
Belirgin bir ödemim de yok. Yani yüzüme bakan sen 9.aya girdin mi ya, hani suratında hiç şişlik yok diyo..
Doğumda kiloyu versem , emzirme dönemi yine alcam :(
Tüm bunlara rağmen doktorum bebeğin çok kilolu doğmaz dedi ,3100 falan ancak doğar dedi:(
Yediklerim sırf bana yaramış anlaşılan
Dipnot : bünye olarak yiyip yiyip kilo almayan biriydim ama hamilelikte her şey değişti :)