Kızlar doğum öncesinde tüylerinizi nasıl aldınız ?
Şuan normal mi sezeryan mı belli değil.
Sezeryan olursa ağdaya gitmek istiyorum.
Normal doğum olursa jiletle almak zorunda kalıcam sanırım ne zaman geleceği belli olmadığı için.
Ama jilette bana alerji sivilce yapıyor.
Sizler nasıl kurtuldunuz tüylerden doğum öncesi ?