Sehermoms bende sen gibiyim canım. Bugün e bebekte baktım joie litetrax 3 çok hoşuma gitti. Kullanımı çok kolay çok yer kaplamıyo ve konforlu. Çok içime sindi %90 ondan alıcam ben. Bi araştır derim ama mutlaka gidip sürüşü katlamayı dene anca öle içine siniyor insanın.