Mommyy0668 Doktorum bana iğne ve progestan verdi kullanlar var mı aranızda pek bir açıklama yapmadı 3 hafta kullanmam gerektiğini söyledi daha önce de düşük yaptım
Zelihapinar Mommyy0668 bende kullanıyorum ilk gebeliğim kimyasal olduğu için banada en başta verdi hala kullanıyorum 6+6 olduk bugun
Adensmom8 Mommyy0668 düşük önleyici 14 haftama kadar kullanmıştım hem fitil hem iğne hem ilaç olarak aşırı kanamam oluyordu çok şükür kızımı sağ sağlim kucağıma aldım 17 aylık olduk bile 🥰
Hilalandlevent Mommyy0668 benim de bir dusukten sonra 2. Gebeliğin de Protestan verdi ağızdan 2 ay kullandım sonra bırakırdı çok şükür iyiyiz şuan 39+5 olduk sabırsızlıkla doğumun başlamasını bekliyoruz
Zeynepamuk Mommyy0668 bende kullanıyorum kanamam vardı bitti şükür ama 6 aya kadar kullanacaksın dedi doktor
Dikkat-BebekVar Adensmom8 bende kullandım progestan ve kızımın sağ dizinin üstünde hemenjiyom olmuştu araştırdım genelde progestan kullanımından kaynaklanıyormuş o yüzden sordum :) şimdi geçti çok şükür
Ebrar042 15 haftalık ikizlere hamileyim Protestan iğneyi 14+3 e kadar kullandım sonra dikkat ettim ki bende aşırı kanama yapıyor onu bıraktım ama hapa hâlâ devam ediyorum daha önce erken doğum hikayem var
Laren_lar Bende sabah akşam progestan sadece hapını kullanıyorum, önlem için daha önce düşük olduğu için
H_Nur Bugün kanamam oldu doktorum progestan hap reçete etti yeni başlayacağım ben de ancak iğne falan vermedi herhangi kullanmam gereken bir süre de belirtmedi inşaallah sağlıkla bebeklerimizi kucağımıza alırız
H_Nur Aden17 koyu kahverengi lekelenme şeklinde devam ediyor aktif bir kanama değil ama yine de lekelenme durmuyor
Mommyy0668 Hilalandlevent inşallah bizlerde sağlıkla o günlere ulaşabiliriz Allah yardımcınız olsun bir avazda doğurun inşallah sağlıcakla kucağınıza alın 🩶
H_Nur Aden17 8+2 bugün aktif çalışıyorum fizyoterapist olarak 🥲 normalde herkes dinlen diyor ama iyi hissediyorum ve doktorum izin verdi hala lekelenmeler devam ama
H_Nur Aden17 rabbim bol şifalar versin inşaallah bana doktorum doğurana kadar bile devam edebilir önemli olan senin psikolojin dedi kalbini ferah tut Allahın izniyle atlatırız bu günleride canım ❤️