Sedaankr34 Kizlar calisan annelere soruyorum 10 ay oldu atanali..yeni hamileyim..ücretsiz izni 2 yıl kullandınız mı tam..yoksa 1 yıl yada 9 ay falan yeterli olup bebeği bırakıp gidilir mi..
Baharoloji Sedaankr34 ben ilkinde 2 ay kullandım pandemi oldu yaz tatili derken 1 yaş oldu şimdi 2. Oldu 1 yıl aldım duruma göre uzatacağım çalışmanız şart değilse ne kadar baksanız iyi oluyor
Balbebek012 Sedaankr34 bu sana kalmış ücretli izin hakkını kullanırsın bitince duruma göre bakarsık ister 2 yıl kullan istersen 2 yılı parça parça kullan sen bilirsin ben ilk bebeğimde hemen başlamak zorunda kaldım ama şimdi 2.bebepimde 2 yıl başlamayı düşünmüyorum bir de 5 yılı geçtiğim için 1 yıl da öyle ücretsiz izin hakkım var hepsini kullanabilirim sonuçta bebeğimib bu günleri bir daha gelmeyecek 🩷
Rosealbina Sedaankr34 doğum olduğu için sıkıntı olmaz son yasa öyleydi hatırladığım kadarıyla ama normal şartlarda yani doğum sonrası olmadan 5 yıl olmadan kullanamazdınız
Sedaankr34 Evet doğum icin sorun olmaz diyen çok arkadasim oldu..müdürüme sordum..sözleşme askıya alınır..ama hakkın kayıpolmaz dedi.o canımı sikti ama yapacak bir şey yok.
Temmuzmucizesi26 Sedaankr34 sözleşmeye askıya alınır derken ? Gitmediğimiz için zaten normal olarak sözleşme gününe eklenmeyecek ve başladıktan sonra sözleşme gününü tamamlayığ kadroya geçeriz zaten. Birde kafanıza takmayın bende yeni atanmadım. 2 ay anca çalışıcam kimsenin gönlü olmuyor. Ceplerinden mi çıkıyor maaş anlamadım. İş ortamlarında biraz arsız olmak gerekmiş onu anladım her denilene alınmayacakmışsın işine bakacaksın aldığın maaşa bakacaksın devlet veriyor sonuçta bu hakkıda bu parayı da bize
Edanur95 Adaysanız eğer bitmeden ayrılırsanız adaylığınız da uzuyor, sözleşmede askıya alınıyor döndükten sonra devam ediyorsunuz sözleşmeli olarak bir sıkıntı olmaz bende geçen sene atandım öğretmenim.
Temmuzmucizesi26 Edanur95 peki 16 haftalık izne ayrıldığımızda doğum izni parası yatacak ya onlar ilgili bir sınırlandırma var mı burada bazıları 90 gün sigorta şartı felan yazmışlar o bizim içinde geçerli mi yoksa sadece özellerde mi öyle ?
Sedaankr34 Adaylığım nisan ayında kalkıyor ..yani benim doğum Eylül sonu gibi..en azından adaylığım kalkıyor..zaten 2 sene gibi bir ara vermeyi düşünmüyorum.en geç 1 yaşında birakabilirm başkasına bakan kişiye ise en geç.
Temmuzmucizesi26 Balbebek012 merhaba 16 haftalık doğum izni parası yatacak ya onun için bir şart var mı ? Özellerde sigorta günü şartı varmış kamuda da var mı acaba ? 90 gün ssk felan diyorlardı da
Sedaankr34 Anladım cok teşekkür ederim..bizde ev aldık.onun kredisi çok yüksek eşim tek maaşa düşünce çok zorlanacaz diye biraz da çabuk dönmek istiyorum.cunku benim katkım olunca bayağı kolay atlatiyoruz odemelerimiz
Balbebek012 Temmuzmucizesi26 özelle bir değil bizim doğum izninde maaşın yatar o yüzden bize toplu para yatmaz