Merhabalar. Öncelikle bir iki haftadır göz kararması, gözlerimde ışık patlamalarıyla geçici görme kayıpları yaşıyorum. İlk olarak kısa sürelerde oluyordu bu böyle gece, sabaha karşı lavaboya, su içmeye falan kalktığımda oluyor tek gözüme ağrı girme şeklinde devam ediyor uyuyup uyandığımda düzeliyordu. Buara özellikle kahvaltı esnasında oluyor uzun süreli olmaya başladı. Bugün sabah 5 gibi lavaboya kalktığımda vardı sol gözümdende ağrı vuruyordu uyudum 10 gibi geri kalktım düzelmiştim kahvaltıya oturdum bir kaç lokma yememle daha şiddetli geldi baş ağrısı görme kaybı. Bir süredir de hiç bir yazıyı okuyamıyorum telefon, bilgisayar dışında ilaç reçetelerinde bile yazılar birbirine giriyor odaklanamıyorum. Migren hastasıyım ve gebelik diyabeti çıktığı için diyet yapıyorum. Buna benzer şeyler yaşayan, duyan bu şikayetlerle doktora giden var mı acaba içinizde? Vakit ayırdığınız için şimdiden teşekkür ederim. 🥲