sariniz13 Kızlar kraft kenya travel sistem bebek arabası mı yoksa pierre cardin mi önerirsiniz ? Sizler ne kullanıyorsunuz yada önerebileceğiniz markalar varmı uçuk fiyatlı olmasın lütfen
birLinaannesi sariniz13 kenya modelini aldım dün. Gayet güzel kullanımı kolay diye düşünüyorum. Pierre cardin - opera ve kenya arasında kaldım ama kenyayı seçtim. Etrafımda kullanan yakınlarım gayet memnun zaten🙏🏻
cokbilmismom sariniz13 bende alacağım zaman bakmıştım bu modelere Kenya çok güzeldi ama Pierre cardinler bana kaba geldi. Kenya da pahalıydı uymuyordu bütçeme almadım ben
Zelihapinar Benim arkadaşım Kraft kullanıyor çok memnun yeni doğum yaptı bende Kraft bakacağım poşeti özellikle çok kaliteliymiş
sevisevi Ben de Kraft Kenya modelini satın aldım. Baktığımız arabalar içinde travel sistemde kullanımı en güzel olan bu gibi geldi bize. Şık duran bir model. Pusetini ayrıca beğendim. Katlanması açılması da kolay ama biraz kullanıp pratikleşmek gerekiyor.