Lumlum Doktorumla görüştüm doktorum birşey olmaz olacağı varsa da olur bilemeyiz dedi başka doktorla görüştüm 36 da bırak dedi ama kan sulandırıcı sonuçta ani birşey olsa Allah korusun sıkıntı ama dediğiniz gibi Allahın izniyle birşey olmaz öylede böylede bırakacam çünkü