naneliseker_ Kullanan var mı memnun musunuz ? Bir zararı var mıdır. Bebeğim meme tutmuyor sağiyorum manulle de yavaş oluyor.
RyEsa naneliseker_ arkadaşım kullanmıştı ve tavsiye etmişti bana da göğüslerinden belli bir süre süt gelmedi taşlaşma olmuştu tıpta bir adı vardı ama aklıma gelmedi şuan çok onla sağdıktan sonra gelmeye başlamıştı sonra pompayı bıraktı kendi emzirmeye başladı
-NurseMom- RyEsa bende basta süt gelmediği için kullanmıstım. Mastit oldum zorla emzırmeye basladım geçti hemen. Cocugun emmesi ile pompa arasında cok fark var.