Kızlar merhaba. Geçen hafta perşembe 27+3 ağrım vardı hastaneye gittim. Bebek 1080 gramdi. Bu günde rutin kontrolüm vardı 28+0 haftaligim 1300 gram çıktı. Sizce anormal bir artık olmamış mı? Perşembe günü doktor suyun plasenta falan gayet iyi dedi. Bu gün ki doktor suyun fazla dedi. Bebek önden gidiyor bu bir sorun dedi. Şeker yükleme testi için yarın gel dedi. Ama ben yaptırdım yüklemeyi şeker çıkmamıştı