Ziynetdefne16 Kbr_24 bende 2 hafta yi geçti herseyi denedim balgam ve burun tıkanıklığı kaldı öyle kronik gibi
Letsgoo_ Ziynetdefne16 hiç korkma hiçte birşey olmuyor benim tutmadı hissediyordum herşeyi söyleyince damar yolundan verdiler uyudum uyandım göz açıp kapayıncaya kadardı sanki ve bebeğim doğmuştu 🩶🤎🤍
Razee Ziynetdefne16 bende yarın sezaryen olacağım boğaz ve kulak ağrım var yutkundukça ama doktora bahsetmedim spinal in tutmama ihtimalini ilk kez duyuyorum bu arada
Ziynetdefne16 Dilara_erc1 hem heyecan hem korku Allahım sağ Salim doğurup kucağıma alsaydım . Çok korkuyorum
Ziynetdefne16 Letsgoo_ doğru korktugum zaten gripsin spinalin tutması lazım dedi bana genel anestezi vermek istemezler belki anestezi doktoru diye :( ondan kafam karıştı
Ziynetdefne16 Brcksr stres gerginlik korku içinde geçiriyorum valla doğurup biran önce sağ Salim kucağımıza alalım da bir oh çekelim inşallah
Ziynetdefne16 Prenses_91 yaptım çok şükür iyiyim biraz ağrılarım var normal olarak ama genel anlamda iyiyim çok şükür 😊
Yusufeymenimm Ziynetdefne16 neden tutmama ihtimali oluyormuş ki yani ben 2. Bebeğimde acil olarak sezeryana alışmıştım belimden uyusturdular hiç hastamızın diyen bile olmadı
Ziynetdefne16 Yusufeymenimm bilmem ki bazılarında tutmuyormuş uyusmuyormus yani bende tuttu ama şükür yaptım doğumumu