Kızlar bu testlerim ikisi de düşük değer de çıkmış yani sanırım daha önce hiç geçirmemişim , bu şekilde olan varmıydı bundan sonra neye dikkat etmem gerekiyor çok tedirgin oldum bağışıklık olmadığı için geçirme riskim varmış sanırım doğru mu anladım henüz sonuçlarımı göstermedim randevum perşembe günü🤔🥺