Donthappymom açıkçası bu kimyasal veya boş gebelik hakkında bilgim yok tam olarak 😔 ama evet erken gebelik testim silik çizgi çıktı o yüzden de çok ümitlendim ve dediğim gibi o kadar belirti yaşadım ki psikolojik değildi ciddi ağrılarım oldu
Çok sevdiğim bi yiyecek vardı ondan tiksindim
Bi ara iştahım açıldı sürekli yiyordum ağzımın tadı acayipti hele en kötüsü sürekli bi kasık ağrısı oldu
Böyle olunca kimyasal gebelik mi olur ?
Reglim 4 gün gecikti bi de bunlar olunca hamileyim sanmıştım 😔