joker35 geçmiş postlarımda da defalarca anlattım güzel yeni hamilelerimize. nasıl heyecanlı ve korku dolu birşeydir hamilelik. rabbim bize bir mucize nasip eder ve sonra imtihanlar başlar analık ne zor ne güzel o anda anlamaya başlıyoruz. 4. haftada öğrendim hamile olduğumu ve 4+2 de kanama lekelenmeler başladı. 6+5 te kalp atışlarını duyduğum günün hemen ertesi bacaklarımdan akacak derecede kanama yaşadım. iki tane kanama alanım vardı kesenin etrafında keseden kat kat büyük. doktorun dediklerine harfiyen uydum. progestan ve proluton iğnelerimi saatinde oldum dinlendim stres yapmamaya çalıştım elimden geldiğince. 14. haftada kanama ve lekelenme bitti ve şimdi 37+4 üz doğum için şafak sayıyoruz Allahın izniyle. önce tedbir sonra tevekkül rabbim sağlıcakla kucağınıza almak nasip etsin🙏🏻