Merhaba güzel anneler ve anne adayları ❤️
Bugün doktor kontrolüm vardı. En son 4 gün önce gitmiştim doktorun hastası vardı diye çok ilgilenmedi bizimle.Bize pazartesi gelin dedi benle eşim yola çıktı hastane ile ev Arası 15 20 dk falan yolda sancılarım başladı böyle bel ağrısı kasık ağrısı ama geçmiyor devam ediyor her neyse gittik hastaneye doktorun odasında başka bir hasta ama böyle hoş beş ediyorlar bende orda belim ağırlıyor bekliyorum elimle masaj yapıyorum eşim masaj yapıyor artık dayanamadım gittim içeri beni gördü anladı bir terslik var işte hemen her ihtimale karşı imzalar falan atıldı yukarı çıktık Altan muayene etti açıklık var mı diye açıklık yok ama bel ağrısı devam ediyor. İndik aşağı işte öyle bir şekilde sancım var diyorsun ben doğum yapacaksın sandım lan benim ağrım olmasa ben niye diyim var 🙄sonra işte sen çok panik yapıyorsun bunlar doğum öncesi ağrılar falan falan nst gittik sancı çıktı ama böyle çok değil çocuk kanala girmiş ondan dolayı sancım varmış doğum sancısı değilmiş . Eşime diyor senin eşin çok panik çok nazlı ben şuna nasıl doğum yapacağını düşünüyorum. Hey kadın hani normal ya ilk çocuk tecrübe sıfır gelen sancılarda korkmam panikleşmem normal değil mi arkadaşlar ? Ben abartıyor muyum ?