LamiyaCetinkaya Zekiye_az 22 haftalık gebelikte bebeğin pozisyonunun hiçbir anlam ifade etmediğini bilmiyor olamaz doktorunuz, özele gidiyorsunuz sanırım. Bizim yan duruyordu o haftalarda 😂😂
Zekiye_az LamiyaCetinkaya evet sadece 2 ayda bir veya 3 ayda bir özele gidiyorum ciddi sorun var mı diye çünkü devlette malum ne randevu bulunuyor ne de istediğim sorulara cevap
Zekiye_az tugcesakzci üzüldüm açıkçası ve kilo olarak bebeğe zayıf dedi baya etkiledi beni o kadar güzel besleniyorken
Bebekbeklrkn Zekiye_az canım çok çok erken benim 35 de döndü arkadaşımın 37 de döndü doktorun tuhafıma gitti sezeryan öneriyor sanırım bence ilerleyen zamanlarda başka doktora git
_almirasmom Zekiye_az cok erken 22 haftalık ıcın baya bı erken surec .. benım kızım 30. Haftadan berı bas asagıydı ama kanala gırmedı catı darlıgınden sezeryan oldum
Zekiye_az _almirasmom bir şeyi çok merak ediyorum sezeryandan sonra karnı bastırıyorlar mı bundan çok korkuyorum
_almirasmom Zekiye_az amelıyat sırasında bebek cıktıktan bastırıyolar ben hıssettım ama bole aman aman bısı deıldı belden asagısı uyusuk oldugu ıcın mecbur yapılan bısı normal dogum dada oluyor 🥹
Mylittlemermaid İlk kızımı normal doğum yaptım 39. Haftada ve 38 de dönmüştü, 22 çok erken , defalarca pozisyon değiştirir.
Hafsa1335 Zekiye_az 28 haftalıkken gittim tersti 33+2 oldum bugün kontrolum vardı ve dönmüştü bebeğim doğum pozisyonunu almıştı son haftaya kadar dönen bebekler var sizin haftaniz daha çok erken döner inşallah
nilayolcay Zekiye_az benim 33 haftalığa kadar makat gelişti 34. Haftamda dönmüştü hatta şuan 35im kafası kanala bile yerleşmiş, için rahat olsun daha erken 🤗
Siyahgul Derinnmom 28 haftalığım dün doktor bebek ters dönmüş bu haftalarda normal dedi ama kendi doktorum değildi kafama takıldı bebek tekmelerini aşağıda hissediyorum normalde daha iyi hissederdim