Ygtnnannesi benim de 12+5 ikizlerdi kalplerinin durduğunu öğrenmiştim bir kimyasal gebelik bir dış gebeliğim de vardı rabbim sabrını veriyor ilk başta geçmeyecek bir acı sanıyorsun geçmiyor ama alışıyorsun merak etme rabbim tez zamanda yeniden nasip edecektir sakın kendini suçlama olacağı varmış benim arkadaşım düşsün diye yapmadığı şey kalmamıştı ama tutunmuştu yani nasip meselesi seni çok iyi anlıyorum inşallah düşüşünü az acıyla gerçekleştirirler kendini sakın suçlama herşey nasip verende alanda rabbim o senin cennetin kapısında şefaatçin olacak Allahınzniyle