Yesim0722 Kuzum etsiz yedim ben kaç kere. Sadece eve porsiyon söyleyip yeşilliğini güzelce kendim yıkıyorum. Evde dürüm yapıyorum. Ama yemekte bir sakınca yok bence. Doktorum bu konuda bir yasak koymadı.
Rabiul gizbirhil valla geçen gün gece canım bir çekti etsiz çiğköfte porsiyon olarak (200-250 gr ) sipariş verdim dürüm yaptım yedim çokta güzeldi 3 ay sonra güzel geldi
Sahtemelek Ben canım çekerse yiyorum ama doktorum yememe sıcak bakmıyor çiğ bulgur yemenin neresi yararlı hiç sağlıklı değil yeme onu dedi 😂
Baharoloji gizbirhil servis alın etsiz yeşillikleri siz yıkamanız için orada tıkanmıyor iyi güzel yıkayın yenir ben yedim
Balbebek012 gizbirhil etsiz yiyebilirsin bence ben oğluna hamileyken aş erdim ve acısız etsiz yedim birkaç kez 😁
Evhamlikurabiyeanne 9 haftaligim 2 kere yedim bir sey olmaz ama ben toksoplazma riskine karsi belki iyi yikanmamistir diye icine yesillik koydurmadım tabii ben etsiz bayilerdeki cigköfteden bahsediyorum etlisi yenmez onu yemeyin ben de mayonez konusunda cekimserim evdekinde pastörize edilmistir yaziyor dün kullanmak istedim ama yine de korktum kullanmadım
yildizvatan Etli olanını zaten yiyemiyoruz da , ben doktoruma öbürünü de yiyemez miyim diye sorduğumda hayir yeme , çünkü bekletiliyor onlar da yapılınca dedi. Evde kendin yaparsan yiyebilirsin istediğin kadar dedi. Ve ben iki kere yaptım evde yedim afiyetle 😁
zengooo Arkadasim hamileyken istyor sonra toksplazmasi varmis 1 ay hastanedr kaldi.evde kisir yap kendin yap ye bosver.disarinin hicbirseyi guzel degil