Merhaba hanımlar 15 ay sonra tekrardan aranıza katılmak nasip oldu özlemişim buraları😁
15 aylık bir oğlum var bugün 2. Kez anne olduğumu öğrendim zorluklar bizi bekliyor ama hayırlısı buymuş demekki rabbim tekrardan bize anne baba olmayı nasip etti rabbim herkeze bu duyguyu tatsın inşallah sağlıkla gel anneciğimm bu güzel haberi sizlerle de paylaşmak istedim❤️