Efnan-77 ebruus 5+5 midem gıdaklanır şekilde hafifi bulantılar oluyo tiksinmeler başladı herşeyi yiyemiyorum çok yedinmi bulanıyo şuan böyle inşallah böyle devam eder kızımda çok kustum şuan elimde 2 yaşında brbek bide bulantı zorlar baya
Ozgekurtt ebruus Bende 6+2 bugün:) bulantım oluyo ama genelde aksam üzeri şükür yiyip içmemde sıkıntı yok sadece dönercilerin önünden geçemiyorum çok kötü kokuyo tiksindiğim birtek o var ☺️
123-4o ebruus 7nci haftadayız aşırı bulantım yok arada çok hafif midemde kaynama hissi oluyor o kadar 🥰