mammaaa33 kürtajı bilmiyorum ama ben ilgi ve alakasından çok memnunum işinde iyi bi doktor diyorlar bende ilk defa doğum yapıcam bakalım bi hastası vardı şahid oldum kadına bebeğin down sendromlu demişlerdi gelip özgür hocaya muayne oldu doktor bebeğin gayet sağlıklı olduğunu değerlerin normal olduğunu söyledi korktukları gibi bişey yoktu yani cihazları falanda baya iyi